نسیم پلاس




تجهیزات نورپردازی برای برگزاری همایش 

تجهیزات نورپردازی برای برگزاری همایش 



  • ارسال شده در تاریخ : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

برگزاری همایش ها و موفقیت در آن، به فاکتورهایی نیاز دارد که یکی از مهم ترین آنها، بحث نورپردازی است. چرا که نحوه روشنایی صحنه و سالن، در جذب مخاطبان همایش نقش به سزایی دارد. برای یک ارائه موفق در هنگام برگزاری همایش، باید نورپردازی محل برگزاری رویداد، بر اساس موضوع و هدف همایش انجام شود و همسو با آن حرکت کند.

تهیه و نصب تجهیزات نورپردازی همایش

نورپردازی عنصری حیاتی برای همایش شما است که آن را منحصر به فرد و خاص می کند. انتخاب نورپردازی مناسب برای نیازهای شما یک مرحله مهم است. بنابراین ما طیف وسیعی از گزینه‌ها و تجهیزات نورپردازی را به شما معرفی می کنیم که برای محیط‌های مختلف مناسب هستند و جلوه‌های منحصر به فرد خود را دارند.  

نورپردازی متحرک و هوشمند 

برای جلوه ای چشمگیر، می توانیم نورپردازی متحرک و هوشمند را برای رویداد در نظر بگیریم. همچنین برای شخصی‌سازی، می‌توانیم فیلترهایی برای عبور از لنزها، مثل: آرم‌ها، اشکال و پیام‌های شرکت شما داشته باشیم. همه گزینه‌های نورپردازی در این نوع، دارای جلوه‌های متحرک، اشکال و رنگ‌های متعددی هستند که مناسب هر رویداد یا همایشی هستند.



نورپردازی صحنه

نورافکن ها، نور متمرکز و روشن تری را برای تأکید بیشتر بر یک منطقه خاص ارائه می دهند، انواع مختلفی وجو دارند که بر حسب وسعت صحنه و نیاز همایش می توان از آنها استفاده کرد.



نورپردازی LED

نورپردازی LED طیف منحصر به فردی از گزینه های جسورانه را برای رویداد شما فراهم می کند. طیف وسیعی از افکت‌ها هنگام استفاده با کنترل‌ نورها در دسترس هستند و رنگ‌ها را می‌توان با ترجیحات شخصی با قابلیت ترکیب رنگ تنظیم کرد.



نورپردازی همایش ها در فضای باز

این تجهیزات نور پردازی به طور خاص برای استفاده در فضای باز ساخته شده است، این تجهیزات متنوع هستند و بسیار مقاوم برای مقابله با آب و هوای سخت، طراحی و ساخته شده اند. آنها نیز گزینه های رنگی و جلوه های متعددی را ارائه می دهند.

آیا برای همایش خود به تجهیزات نورپردازی و مشاوره در خصوص انتخاب نوع آن نیاز دارید؟ با نسیم سبز تماس بگیرید. 

مجموعه نسیم سبز با داشتن تیم متخصص و مجرب در برگزاری همایش ها و رویدادها، کلیه خدمات همایش شما از جمله نورپردازی حرفه ای را برای شما انجام می دهد.

از صفر تا صد برگزاری همایش و هر نوع رویداد خود را به نسیم سبز بسپارید و با خیالی آسوده از آن لذت ببرید و به نتیجه همایش بیندیشید.