نسیم پلاس




نحوه برگزاری همایش آنلاین

نحوه برگزاری همایش آنلاین



  • ارسال شده در تاریخ : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

با توجه به اتفاق بی سایقه ای که در جهان رخ داده است و ویروس منحوس کرونا در دنیا گسترش یافته است و مدام سویه های جدید و خطرناکی نمایان می شود، برگزاری همایش ها و رویداد ها به سمت آنلاین حرکت کرده است. جالب است بدانید برگزاری همایش آنلاین با استقبال بی سابقه ای روبرو شده است و شرکت کنندگان بسیار راضی هستند.

برگزاری همایش آنلاین یک رقیب شایسته برای جلسات حضوری است که با قدرت ظهور کرده است. به لطف فناوری‌های جدید، شرکت‌ها روش کار خود را تغییر داده اند و با استفاده از برگزاری همایش آنلاین در زمان و دریافت بازخورد در راستای هدف همایش، صرفه جویی کرده و سرعت بیشتری داشته اند.

همانطور که مستحضر هستید، برای برگزاری همایش ها علاوه نیاز به امکانات و تجهیزات، به محل برگزاری همایش که متناسب با موضوع آن باشد نیز احتیاج داریم. به این جهت با کمی بررسی و تأمل متوجه می شویم که برگزاری همایش آنلاین، از بسیاری از جهات مقرون به صرفه تر و آسان تر می باشد.

برگزاری همایش های مجازی این امکان را به شرکت کنندگان شما می دهد که یکدیگر را بدون وابستگی به یک فضای خاص، برنامه زمانی مشترک یا حتی بودن در یک کشور ملاقات کنند.. همایش های آنلاین برای کسانی که برنامه پیچیده یا سفرهای زیادی را در دستور کار خود دارند عالی است. علاوه بر این، صرفه جویی در زمان و هزینه های سفر برای شرکت کنندگان نیز قابل توجه است.



در برگزاری همایش عامل اقتصادی تعیین کننده است. با برگزاری رویداد مجازی، هزینه ها به شدت کاهش می یابد، زیرا هزینه های حمل و نقل و پذیرایی، اسکان (بلیت، هتل، غذا، تاکسی ...) از بین می رود. بنابراین بدون هیچ نگرانی و هزینه اضافی می توانیم برای برگزاری همایش آنلاین برنامه ریزی کنیم و جلسه ای ترتیب دهیم.

برگزاری یک همایش مجازی سرعت بیشتری خواهد داشت. ضمناً برای واکنش به تغییرات غیرمنتظره در طول برگزاری همایش، به تیم اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتری داشه باشد. در دنیای تجارت امروزی شما باید سریع حرکت کنید و سرعت بخشیدن به هر فرآیندی نتایج را نیز تسریع می کند. 

اگر می خواهید یک ارتباط روان داشته باشید، برای ارتباط موثر با مخاطبان خود و مهمتر از همه از ظرفیت مذاکره و انتقال سریع برخوردار باشید، باید یک همایش آنلاین را انتخاب کنید. فناوری در رسیدن به اهداف تان در کنار شما خواهد بود.

برخی مزایای برگزاری همایش آنلاین:

انعطاف پذیری را به پروژه ها اضافه می کند

زمان را کاهش دهید

جلسات را تسهیل می کند

کاهش هزینه های لجستیکی

همایش های مجازی: بدون حد و  مرز، بدون نیاز به جا به جایی.

با یک موبایل و اتصال به اینترنت، می توانید یک همایش آنلاین موفق داشته باشید. اگر یک زیرساخت مدرن با صفحه نمایش، بلندگو یا پروژکتور به آن اضافه کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.



آیا می خواهید همایش آنلاین شما موفقیت آمیز باشد؟ به این نکات توجه کنید:

مدت زمان برگزاری همایش آنلاین را کوتاه کنید. توصیه می شود که میانگین مدت یک همایش آنلاین برای حفظ سطح بهینه تمرکز و علاقه شرکت کنندگان، بین 10 تا 60 دقیقه باشد.

شرکت کنندگان در همایش آنلاین خود را به خوبی انتخاب کنید و نقش ها را مشخص کنید. در مورد اینکه مخاطب شما چه چیزی به ارمغان می آورد فکر کنید و همچنین مسائلی که باید در همایش آنلاین به آنها پرداخته شود را مشخص کنید.

قبل از شروع به دنبال پشتیبانی فنی باشید و اتصالات را بررسی کنید.

اگر قصد برگزاری یک همایش آنلاین را دارید، مجموعه نسیم سبز با سابقه درخشان، در کنار شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با متخصصان ما در مجموعه نسیم سبز تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده رویدادهای برگزار شده توسط تیم نسیم سبز بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.