نسیم پلاس




برگزاری کنگره تجلیل از ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری

برگزاری کنگره تجلیل از ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری



  • ارسال شده در تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14000 شهید کارگر به همت سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ، توسط آژانس تبلیغاتی نسیم سبز برگزار شد. کنگره تجلیل از 14 هزار شهید جامعه کارگری در روز نهم اردیبهشت ماه همزمان با روز بسیج کارگری تهران بزرگ در سالن همایش های شرکت ساپکو  با حضور حجه الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و2200 نفر از فرماندهان حوزه‌ها و بسیجیان سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم، محمد باقر خزائی مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج کارگری ارائه کردند.

محمد باقر خزائی گفت: ما به دنبال اصلاح فضای کسب وکار تحت عنوان یک فضای دینی هستیم، بسیج کارگری در عرصه تولید و صنعت با جذب نخبگان سعی کرده است به همراه این عزیزان با خلق ابتکاراتی در حوزه صنعت قلب دشمنان خود را که به واسطه تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه عمل کرده‌اند نشانه بگیرد.

در ادامه حجه الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز بسیج کارگری گفت: باید سال فرهنگ و اقتصاد را به سال ارتقای کارایی و بهره وری تبدیل کنیم نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری اظهار کرد: همه نهادها باید دست به دست هم دهیم و سال فرهنگ و اقتصاد را با عزم ملی و مدیریت جهادی به سال ارتقای کارایی و بهره‌وری تبدیل نماییم.

وی با اشاره به جایگاه مهم تحقیق و پژوهش و لزوم توجه بیش از پیش به آن گفت: مهمترین مساله در یک سعی موفق استفاده از بالاترین سطح از پشتوانه علمی و تحقیقاتی و در دستور کار قرار دادن آن است.

در ادامه این همایش دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه گفت: بسیج حافظ دین و قرآن و حامی ولایت است زیرا بسیج صادقانه خدمت می‌کند و عالمانه همراه با آگاهی تحلیل می‌کند و مخلصانه همه چیزش را تقدیم انقلاب می‌کند و همانطورکه بسیج بعد از انقلاب و در جنگ یار انقلاب بود بعد از آن نیز باید ضامن انقلاب و حافظ ارزش‌های آن باشد.

ربیعی ادامه داد: امروز بسیجی بودن نباید در عرصه نظامی تعریف شود زیرا براساس فرمایش مقام معظم رهبری هر بسیجی باید حس مسئولیت و تعهد کند و بسیجی آن است که آگاهانه در مسیر خویش گام برمی‌دارد.

در این همایش بزرگ از کتاب این دست‌های بوسیدنی توسط مقامات کشوری و لشکری و همچنین سرود کارگری رونمائی شد.